Gràcies, gracias, esker, grazas, thanks, merci, grazie mersi, 謝謝, dankon


Gràcies a tots, primer de tot, per recordar-vos del dia del meu aniversari.

Un dia que ha començat fenomenal. Aquest matí, en sortir de la dutxa, m’estaven esperant les meves dues filles a la meva habitació. Amb cara de son, en pijama i sense pentinar m’han cantat un dels millors "aniversari feliç" que havia escoltat.

El dia ha seguit fenomenal. Són innombrables els whatsapps, emails i sms (sí, encara hi ha qui envia sms) d’amics i coneguts que s’han recordat de mi en un dia com aquest.

M’he posat a mirar el "CaraLibro" (també anomenat "feisbuc") i em sento aclaparat, sorprès i agraït en veure la quantitat de bons desitjos que heu anat deixant en el meu mur.

He intentat contestar a tots i cada un de vosaltres (i ho seguiré fent al llarg del dia) però és possible que se m’oblidi d’algú. Demano disculpes si això passa.

Ja que convidar-vos a tots a unes cerveses, tal com vos mereixeu, em sortiria per una pasta gansa (que no tinc) no he tingut més remei que encarregar un pastís d’aniversari “virtual” (això sí) per compartir-la amb tots vosaltres.

Com podreu veure, el pastís no és un pastís qualsevol, és la Fucking Màster Of The Univers de les TARTES, la MARE DE TOTES LESTARTES. Mireu si és gran que he hagut de encarregar-la a un centre comercial de Jakarta, Indonèsia.
Espero que arribi a un trosset per a cada un.

tarta
Així dóna gust complir anys.

Moltes gracies a tots.

Gracias a todos, antes que nada, por acordaros de mí en el día de mi aniversario.

Un día que ha comenzado fenomenal. Esta mañana, al salir de la ducha, me estaban esperando mis dos hijas en mi habitación. Con cara de sueño, en pijama y sin peinar me han cantado uno de los mejores "cumpleaños feliz" que había escuchado.

El día ha seguido fenomenal. Son innumerables los whatsapps, emails y sms  (sí, todavía hay quien envía sms) de amigos y conocidos que se han acordado de mí en un día como este.

Me he puesto a mirar el "CaraLibro"  (tambien llamado "feisbuc")  y me siento abrumado, asombrado y agradecido al ver la cantidad de buenos deseos que habéis ido dejando en mi muro.

He intentado contestaros a todos y cada uno de vosotros (y lo seguiré haciendo a lo largo del día) pero es posible que se me olvide alguno. Pido disculpas si esto ocurre.

Ya que invitaros a todos a unas cervezas, tal como os mereceis, me saldría por una pasta gansa (que no tengo) no he tenido más remedio que encargar una tarta de cumpleaños virtual (eso sí) para compartirla con todos vosotros.

Como podréis ver, la tarta no es una tarta cualquiera, es la Fucking Master Of The Univers de las TARTAS, la MADRE DE TODAS LAS TARTAS.

Mirad si es grande que he tenido que encargarla a un centro comercial de Yakarta, Indonesia 


Espero que alcance a un trocito para cada uno.

tartaAsí da gusto cumplir años.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Responder

