El PP i la por. Versió nosecuantos.


Puede ser una imagen de 5 personas y texto

Una vegada superat el repte de coordinar i preparar el dispositiu de seguretat que necessitava la ciutat per la XIII edició de la Marató Ciutat de Castelló (#MaratóCS), no volia deixar passar l’ocasió de comentar-vos una cosa que em preocupa, que no és altra que la facilitat que té la dreta per a colar una mentida i que tot el món la publique sense contrastar.

Dimarts passat, 21 de febrer, vaig convocar el Consell Local de Seguretat (CLS), com ja heu vist que he publicat estos dies passats.

Em vaig guardar la captura que vos adjunte avui perquè no se m’oblidés comentar-vos.

Diu la Sra. Carrasco que "urge reunir el Consejo Local de Seguridad" just al dia següent d’haver segut constituït. Tot això després d’haver estat ella una de les representants convocades i que també "salió en la foto".

Però també diu que "después de casi ocho años sin constituirse…".

Bé, anem a veure, és cert que la primera vegada que es va constituir el CLS ho va fer el seu company de partit i regidor de l’àrea, el Sr. Ximo Torres, al febrer de 2015. Una constitució de breu duració, ja que tenia data de caducitat per les eleccions municipals de maig de 2015.

Una vegada celebrades eixes eleccions i canviat el color polític de la corporació, va tornar a ser constitut sota la presidència del meu company i amic Toni Lorenzo el 9 de desembre de 2015.

A pesar d’haver segut constituït en dues ocasions, el CLS mancava d’un text fonamental per al seu funcionament, el reglament que devia establir el règim de sessions i el seu funcionament. Va ser en 2016 quan es va constituir la Comissió de treball encarregada del seu estudi i elaboració.

Jo vaig assolir les competències de l’Àrea de Seguretat Pública i Emergències (ASPEM) el 3 de juny de 2022 i en febrer de 2023 (amb massa retard per al meu gust) l’hem constituït novament.

El Reial decret 1087/2010, de 3 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula les juntes locals de seguretat, també regulà la possibilitat de creació i constitució dels CLS.

És a dir, el PP tenia la possibilitat de crear i constituir el Consell Local de Seguretat de la Ciutat de Castelló de la Plana des del 3 de setembre de 2010 i no ho van fer fins al febrer de 2015. I ara venen en preses.

Això només vol dir que en aquell moment no se’l creien i que ara, potser tampoc se’l creuen, però creuen que els donarà vots.

I apostaria que és per açò últim.

El votant de dreta és poruc i el PP actua en conseqüència.

#IAixíTot

Publica un comentario o deja una referencia: URL de la referencia.

Deja un comentario